swag13

Alla inlägg under januari 2013

Av Saga Backlund - 1 januari 2013 16:50

Bilderna är ganska gamla.


   Coca colan blev sne.. Oj, men iallafall så ser ni att det är en cola burk iallafall!

♥♥♥       

Av Saga Backlund - 1 januari 2013 16:07

Hej bloggläsare! 

Nu ska jag och min lillasyster gå ut med våran hund.

Hon ska vara lös, så att vi kan kasta bollar med henne och kasta snö.


Ha det bra alla / Saga ♥   

Av Saga Backlund - 1 januari 2013 13:13

Ja, som sagt bjuder på gamla bilder ;)



3 bilder :) Kram

Av Saga Backlund - 1 januari 2013 13:07

Hej, god morgon alla :)


Jag gick upp ganska sent idag, 11.35 Men det var för att jag gick och sov vid 3 tiden.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Fyverkeri bilderna kommer lite senare för att jag ska ladda upp dom på datorn först, så det kommer lite senare

Annars är allt bra med er?



Kommer fler inlägg sedan! 

/ Saga

Av Saga Backlund - 1 januari 2013 00:51

Hej alla bloggläsare :)

Hur känns det att det är 2013? Jag tycker att det ska bli kul och hoppas på att det blir bättre än 2012 :D

Jag har tagit bilder på fyverkerier, förlåt men dom blev inge bra. 

Kameran tog bilderna lite sent och jag stog långt ifrån.

Vi hade fyverkerier som åkte upp i luften och blev olika färger, och små bollar som sköt ut en massa färger, mycket mycket mer :D Tog inte kort på alla.. Men det blev få bra bilder.

Dom laddas upp imorgon

Nu ska jag kolla vad som har hänt på Facebook dom senaste timmarna och se om det är några nyårs kort som har laddas upp.. Hoppas det är något kort :)


Kram på er, ha ett bra nytt år!! Så hörs vi :D / Saga



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Saga och jag älskar att fota, blogga, vara med kompisar, shoppa och lite mer.
Jag bor i Sverige.
Kommentera och fråga gärna mig!
Kram Saga

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards