swag13

Alla inlägg under december 2012

Av Saga Backlund - 31 december 2012 17:18

Hej, nu bloggar jag från mobilen men jag ska ta kort med min kamera på våra fyverkerier som vi ska skjuta upp.. Det kanske kommer en video också på dom, vi får se.

Hur mår alla annars då? Har ni några nyårslöften? Jag ska inte ha något nyårslöfte. :)
Kram på er alla, hejdå :)

En bild på fiskar :D

Av Saga Backlund - 31 december 2012 14:49

Till alla som frågat..

Jag kommer att lägga upp mer bilder sedan och eventuellt en video..

Videon är bara ett kanske :P


Kram på er <3

Av Saga Backlund - 31 december 2012 14:09

Jag ska lägga upp en video på vad jag ska ta på mig på nyår! Jag kommer att ta på mig det lite sendare :)

Hoppas det blir bra, kram :D

Av Saga Backlund - 31 december 2012 13:26

Gott nytt år alla! 

Hur känns det att det ska bli 2013 då? :P 

Jag tycker att det ska vara kul att få börja på ett nytt år :)


Jag ska fira mitt nyår hemma med familjen, och mysa och skjuta raketer!

Hur ska ni göra? Ni får gärna lämna en kommentar :)

____________________________________________________________________


Förra inlägget som hade rubriken "Grejer jag fick på jul" det var något sånt liknande

Iallafall så fick jag inte hunden och hamstern i Jul, utan jag glömde att ändra rubriken till "Djur som jag fotade med min nya kamera".

Förlåt för det :)


Bloggar mer snart, hörs! Kram


/ Saga ♥

Av Saga Backlund - 25 december 2012 20:38

  Här Är Charlie när han sover :P       

Av Saga Backlund - 25 december 2012 20:21

Hej igen, lovade ju er mina läsare att lägga upp några kort

Jag har tagit dom idag!  Här är mitt USA bedsett som jag fick i julklapp

Kunde dock bara bjuda på den just nu, det laddas jättemycket på datorn.. Kommer snart ett inlägg till med bara mycket bilder..

Kram så länge!!   

Av Saga Backlund - 25 december 2012 16:20

Hej, har inte kunna blogga för att det har varit jul, har öppnat presenter.

Ni undrar säkert var jag fått, men det är så mycket, orkar inte skriva upp allt men det var jättefina saker

Jag fick iallafall en kamera, så kommer snart ladda upp lite bilder från julen, och lite andra grejer..

Just nu har jag ingen ny bild att bjuda på, så bilden är inte nyligen tagen, utan den är gammal


Jag laddar upp bilderna idag :)


/ Saga   God Jul!  

Av Saga Backlund - 18 december 2012 18:14

Sjuuuk fortfarande, det suger!

Har ont i halsen, huvet, nacken och har feber, kan det bli bättre? Ja, skulle uppskattas om jag blev frisk, typ :)


Jag kommer inte att skriva i bloggen hela tiden, dels för att det är julafton på måndag, och min mormor ska vara över jul, och hon kommer nu på söndag. Jättekul säger jag.


Lillasyster säger att hon mår illa, ojoj det passar inte till julafton.. Jag tror hon också är sjuk nu, sedan blir det väl storasyster också?? Mammis och pappis mår bra :) Men man får hoppas på att alla är friska till julafton, annars blir det kaos!


För två år sedan på nyår så hade jag magsjuka och det var ju kul då?  Inte direkt..


Hoppas alla där ute mår bra!!  



Presentation


Jag heter Saga och jag älskar att fota, blogga, vara med kompisar, shoppa och lite mer.
Jag bor i Sverige.
Kommentera och fråga gärna mig!
Kram Saga

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards